Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaupmehed tutvusid juba tänavuste jõulutrendidega
Kuigi järgmised jõulud on veel kaugel, tutvusid jõulukaunistuste tootjad jaanuari lõpus Saksamaal juba selle aasta jõulutrendidega, et saada pühadeks uusi ideid, mis võivad ka näiteks Kadrioru parki tuua ülisuured 3D-dekoratsioonid.
Jaanuari viimastel päevadel toimus Saksamaal Frankfurdi messikeskuses jõulumess Christmasworld, millest on saanud kõigi professionaalide, asjassepuutuvate ja huvitatute suurim ning tunnustatuim erialamess maailmas. Jõulukaunistuste tootjad saavad sealt uusi ideid, tooteid ja tehnoloogiaid ning näidatakse algava hooaja põhisuundi ja trende.
Jõuludekoratsioonide tootja MK Illumination Baltic projektijuht Lauri Laidre, kes messil kohal käis, rääkis, et 3D modelleerimise areng oli seal selgesti tajutav. Paljud tootjad olid kohale tulnud üleelusuuruses kolmemõõtmeliste dekoratsioonidega nagu loomad, hiigelsuured jõulupallid ja jõulutähed. "Igasugune valgus on ju talvises pimedas linnaruumis tervitatav, aga kui ikka näiteks lumises Kadrioru pargis sattuda vastamisi kuue meetri kõrguse tuledesäras metskitsega, siis oleks see paljudele, eriti lastele, kindlasti meeliülendav ja unustamatu hetk," kirjeldas Laidre.
Foto: Lauri Laidre
Christmasworld 2016 kujunes ajaloo edukaimaks messiks, kus osales 966 ettevõtet 45 riigist. Viie päeva jooksul külastas messi ligikaudu 37 500 inimest 114 riigist.
10.-12. oktoobrini leiab Tallinnas asuvas Põhjala tehases juba kolmandat korda aset jätkusuutlikkuse festival Impact Day, mis toob erinevatest maailma paikadest kohale oma valdkonna tõelised tipud.